суботу, 4 листопада 2017 р.

Батьки відмовилися від нього, коли йому було 36 годин. Ось ким він став сьогодні (фото)


Батьки відмовилися від нього, коли йому було 36 годин. Ось ким він став сьогодні

Коли Джоно Ланкастеру було всього 36 годин, батьки відмовилися від нього і віддали на усиновлення.



Малюк народився з рідкісним генетичним захворюванням, яке називається синдромом Трічера Коллінза. Біологічна мати Джоно була в жаху від побаченого, тому тут же заявила, що у неї не може бути нічого спільного з цією дитиною.
Справа в тому, що дане генетичне захворювання впливає на формування лицьових кісток плода. Це сильно відбивається на зовнішності. Вилиці Джоно розтягувалися, а очі опускалися нижче. Більш того, у нього виявили проблеми зі слухом, а за прогнозами лікарів, хлопчик і зовсім не мав ні ходити, ні розмовляти.
Майбутнє малюка було під загрозою, але жінка на ім'я Джин доглядала за ним, коли йому було всього 2 тижні, а потім усиновила його, коли йому було 5 років.

З тих пір пройшло вже 20 років, і тепер Джоно - успішний молодий чоловік, який хоче поділитися своїм посилом з миром!

"Мені потрібно було вірити в себе все моє життя, адже інші люди дивилися на мене і недооцінювали. Мені доводилося доводити їм, що вони не праві ".

"Я навчився жити на позитиві. Це дуже допомагає! "
Одним з улюблених місць Джоно є спортзал. Це безпечний притулок, який допомагає йому вивільняти стримувану енергію і дає сили і мотивацію рухатися далі. Коли Джоно запитують, чи хоче він звернутися за допомогою до пластичних хірургів, то хлопець відповідає:

"Бог створив мене таким. І я народився таким не дарма ".
Коли йому було 25 років, Джоно намагався зв'язатися зі своїми біологічними батьками. Служба з усиновлення змогла доставити до них послання хлопця. І все ж ті відмовилися від зустрічі і попросили більше не турбувати їх з подібними проханнями.

Це завдало Джоно чергову порцію болю, але він не зламався і зміг знайти в собі сили рухатися далі. Хлопець не злиться на біологічних батьків і не хоче, щоб інші люди засуджували їх за таке рішення.

Ніхто не знає, через що їм довелося пройти, коли я народився. Вони зробили те, що вважали за краще і для них, і для мене. Саме це їх рішення зробило мене таким, який я зараз. Навколо мене багато дивовижних людей ".

Зараз Джоно займається спортом, подорожує по світу і допомагає дітям, які страждають від такого ж синдрому, як і у нього. Він вчить їх приймати себе такими, якими вони є, адже в першу чергу завжди потрібно любити себе!

Немає коментарів:

Дописати коментар