середу, 20 березня 2013 р.

Новий блог



Я вважала, що блоги створюють, люди, яким нема чим зайнятись у своєму житті та завдяки великому розумовому потенціалу, великій кількості думок - багато філософствують у своїх блогах. І коли я передивилась різного виду блоги, то зрозуміла, що це люди, які мають таланти з різних напрямків. Неодноразово мені спадали на думку слова Т. Шевченко «Учитесь, читайте, чужого навчайтесь, й свого не цурайтесь». Саме тому я вирішила спробувала щось нове і створила свій блог. 
І скажу я Вам – не легка ця справа. Якщо на початку натхнення ще було, то к коли діло дійшло до назви блогу, ось тут і виникла перша проблема. Яку ж дати назву, яка б говорила сама за себе?? Через години головного болю знайшлась і назва. І ось коли моїй «музі» все набридло і вона пішла геть, потрібно було написати ще свій перший пост… 
І все таки, я пройшла своє перше випробовування. Мої почуття – фонтан емоцій. Сподіваюсь і у Вас, мої друзі, будуть такі ж відчуття, коли будете заходити у «Бібліотечну музу. 
Чекаю на Ваші коментарі.




9 коментарів:

  1. Ви просто молодці, що не злякалися. Чекаю наступоно поста))))

    ВідповістиВидалити
  2. Муза - це натхнення, почуття! Отож, бажаю завжди бути справжньою Музою для своїх колег, користувачів, друзів... Сподіваюсь, бажання і сили Вас не покидатимуть!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаємо зі створенням блогу. Дуже вдала назва, чекаємо цікавих публікацій! З повагою колеги та твоя однокурсниця.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!! Бібліотекарі всі ,свого роду, Музи - таке вже наше покликання.

      Видалити
  4. Вітаємо Вас зі створенням блогу. Початок це завжди важко, а потім як піде..., то неможливо зупинитись. Знаю на власному досвіді! Бажаю оригінальності, новизни та креативності! З повагою, "Бібліородзинки".

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, сподіваюсь так і буде. Ваш блог один з найкращих, цікаві пости розміщуєте, цікаві заходи проводите. Кожний день заходжу на ваш блог, і з кожним разом знаходжу щось цікаве.

    ВідповістиВидалити
  6. Вітання з м. Новоград-Волинського від Наталії з Центральної дитячої бібліотеки! Заходьте на наш блог Звягельські дзвіночки!

    ВідповістиВидалити
  7. створюючи свій блог я переглянула багато блогів створених колегами. , і вкотре переконалася: бібліотеки живуть , але на жаль не завдяки фінансовій підтримці держави , а завдяки ентузіастам, не байдужим людям , які там працюють. Пані Оксано,Ви одна з тих хто взявся за нелегку справу - створення блогу. Я в цій справі новачок була б вдячна, якби заглянули на мій блог khujka2015.blogspot.com і щось порадили

    ВідповістиВидалити