середу, 5 липня 2017 р.

Всепрощення


                                   Притча

- Ах, Любов! Я так мрію бути такою ж, як і ти, - Захоплено повторювала Закоханість. - Ти набагато сильніша за мене.
  - А ти знаєш у чому моя сила? - запитала Любов, задумливо хитаючи головою. 
 - Тому що ти важливіша для людей.
 - Ні, моя дорога, зовсім не тому, - зітхнула Любов і погладила Закоханість по голові. - Я вмію прощати. Ось що робить мене такою.
 - Ти можеш пробачити Обман?
 - Так, можу, тому що Обман часто йде від незнання, а не від злого умислу.
 _ Ти можеш пробачити Зраду?
 - Так, звісноі зраду теж, тому що, зрадивши і повернувшись, людина отримала можливість порівняти і вибрати краще.

 -Ти можеш пробачити Брехню?
 - Брехня - це найменше зло, дурненька, бо часто буває від безвиході, усвідомлення  власної провини, або через небажання робити боляче, а це позитивний показник.
 - Я так не думаю, адже бувають просто брехливі люди!
 -Звичайно, бувають, але вони не мають  найменшого відношення до мене, тому що не вміють любити. 
 - А що ти можеш пробачити?
 - Я можу пробачити Злість, оскільки вона короткочасна. Можу пробачити Грубість, оскільки вона часто буває супутницею Смутку, а Смуток неможливо пробачити і проконтролювати, оскільки кожен засмучується по-своєму. 
 - А ще?
 - Ще можу пробачити Образу - старшу сестру Смутку, оскільки вони часто випливають одне з іншого. Я можу пробачити Розчарування, оскільки за ними часто слідкує Страждання, а страждання очищає.
  - Ах, Любове! Ти спрвді дивовижна! Ти можеш пробачати все-все, а я при першому ж випробуванні гасну, як згорілий сірник. Я так заздрю тобі!
 - Даремно, мала. Ніхто не може прощати все-все. Навіть Любов.
 -Але ж ти щойно розповідала мені зовсім інше!
 - Ні. Те, про що я говорила, я насправді можу прощати. І прощаю нескінченно. Але є на світі щось , що не може пробачити навіть Любов. Тому що це вбиває почуття, розїдає душу, веде до Руйнування. Це завдає такого болю, що навіть велике диво може вилікувати. Це отруює життя оточуючим і змушує закриватися в собі. Це ранить сильніше за Зраду і Обман і зачіпає гірше Брехні та Образи. Ти зрозумієш це, коли зіткнешся з ним сама. Запам'ятай, Закоханосте, найстрашніший ворог почуттів - Байдужість. Оскільки від неї немає ліків.

Немає коментарів:

Дописати коментар