суботу, 13 травня 2017 р.

Літературні посиденьки

«Мама, тато, я – читаюча сім’я»

10 травня у читальному залі центральної бібліотеки ім. Г.М. Ткаченка були проведені літературні посиденьки під назвою «Мама, тато, я – читаюча сім’я» присвячені Міжнародному дню сім’ї. Бібліограф Мельниченко Т.І. ознайомила читачів з періодикою та пресою, яку отримує бібліотека в цьому році, а також ознайомила з новими надходженнями літератури. Читачів  дуже зацікавили такі видання, як: «Моє хоббі», «Подружка», «Чарівний бісер», «Роксолана», «Світ рибалки», «Авто Мир», «Дім, сад, город» , «Розумне господарство», «Спасите наши души» та багато інших цікавинок. Юні читачі з великим задоволенням розгадували кросворди, головоломки та робили розмальовки, запропоновані журналом «Зайчик».

Діти уважно слухали, ставили запитання, залюбки розповідали про свої улюблені журнали та взяли активну участь у вікторині «Що таке книга та періодичні видання?», яка допомогла закріпити отримані дітьми знання.



Бібліограф  Мельниченко Т.І.

Немає коментарів:

Дописати коментар